środa, 9 stycznia 2013

new ...:)

Witajcie,jest 9 stycznia ..startuje  z nowym blogiem dotyczącym szeroko pojętego słowa ,,Fit":)
Czemu to robię ..chce schudnąć! Ale tez naprawić wiele innych rzeczy w swoim życiu!
Ostanie 3 lata pod względem zdrowia i wyglądu bardzo dało mi w kość a tyłek rósł razem z brzuszyskiem:P
Chce to wszystko naprawić jak najprędzej ! Pierwszy cel to schudnąć i być w formie do 1 czerwca!
Pół roku -prawie 6 miesięcy aby wyglądać olśniewająco! wiecie o co chodzi :) wszyscy muszą paść z wrażenia;) Wydaje mi się że jest to osiągalny termin!:)
Od 1 stycznia codziennie działam już w tym kierunku - codziennie ćwiczę a jest to dla mnie naprawdę nie lada wyczyn jestem jak skostniała kulka tłuszczu:PP ale nie poddaje się i zmierzam Wprost do celu!!!:)
Co teraz ?
Parę inspirujących i motywujących fotek :)


                                                                               zdj.z lov3.pl


                                                                                                     zdj z vitallia.pl





                                                                                                           ostanie 5 zdj.z zszywka.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz