środa, 9 stycznia 2013

Ćwiczenia z Mel B! 10 minutowe sesje!

Gdzieś ,kiedyś usłyszałam o Mel B jako inspiracji do ćwiczeń .. widziałam czasem gdzieś jej zdjęcia ale nie myślałam o tym jako inspiracji do ćwiczenia a tym bardziej jako ,,instruktorki ''ale właśnie w grudniu szperając w necie znalazłam- Mel B i m.in. jej 10 minutowe sesje na YT , spodobały mi się zwłaszcza ćwiczenia na brzuch i ramiona- strefy z którymi zaczęłam walkę:) Ćwiczenia są dość intensywne i tracimy litry potu przy nich:) Bomba:)a jak bolą mięśnie..ulalala:)

Znacie jej ćwiczenia?
czytałam wiele pochlebnych opinii na jej temat apropo tych ćwiczeń więc przedstawiam je wam:)

ROZGRZEWKA



RAMIONA
BRZUCH


NOGI


PIERSI I PLECY


POŚLADKI


CARDIO


ABS

TOTALLY FIT


Dla mnie świetne - pot się leje:)
A oto to jej fotka:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz